Tags

, , , , , , , , ,

Sveiko gyvenimo būdo manija apėmė ir mane. Stengiuosi įprastas kosmetines priemones keisti į ekologiškas – be kenksmingų sudėtinių dalių, tausojančias gamtą ir žmogų:) Dabar galvoju ką ir kiek valgau, palaikau sportinį aktyvumą. Tai darau ne dėl to, kad būti ekologišku, užsiimti joga dabar yra ant bangos, o dėl to, kad mane tai ‘veža’ ir yra labai įdomu. Ypač kai artimoje aplinkoje yra žmonių kurie įkvepia ir kai pagaliau pajunti rezultatą, nepamirštant to, kad nuo šiol tu nenuodyji savo kūno, gamtos.

O šiandien, kaip tyčia, užsinorėjau kažko saldaus, kepto ir sausainiško.
Prisiminusi vienos iš mano įkvepėjų receptą, išsikepiau labai sveikų, greitai pagaminamų ir skanių sausainių. Jokio cukraus, jokio aliejaus, margarino ir miltų! Tik du ingredientai:

1 bananas
1 stiklinė avižų dribsnių

Galima pridėti saują uogų ar džiovintų vaisių.

Eiga: Avižas supilti į indą. Nulupti bananą, jį rankomis sutrinti kartu su avižomis ir pasirinktu priedu iki vientisos masės. Orkaitę ikaitiname iki 175 C temperatūros, skardą padengiame kepimo popieriumi (jį galima apipurkšti alyvuogių ar kokosų aliejumi) ir rankytėmis formuojame sausainiukus.

Kepti: 10 – 15 min. kol apskrus.

Skaniausi dar šilti:)

Aš dar pridėjau šaldytų spanguolių ir Voila!

sausainiai 1

Taip pat išbandžiau kviečių – rugių sėlenas vietoje avižų dribsnių ir pridėjau 5 supjaustytas datules. Sausainiukai gavosi kiek sausesni ir nelabai išvaizdūs, kita vertus, jie turi mažiau kalorijų.

sausainiai 2

Tai puiki alternatyva riebiems ir nesveikiems sausainiams, yra saldūs, tinka kaip užkandis darbe/paskaitose/mokykloje, sotu.

Skanaus!
Ieva

Advertisements